№ 88 (2013)

Зміст

До літературних ювілеїв

Рецептивний потенціал сцени з воротарем у трагедії Вільяма Шекспіра “Макбет” PDF
Halyna Pastushuk 7-21
Типологія письменницького статусу: два досвіди – Ч. Мілош та Ґ. фон Реццорі PDF
Tetiana Basniak 22-33
Маґребінський кабінет фігур: національні образи в романі Ґреґора фон Реццорі “Горностай з Чернополя” PDF
Petro Rychlo 34-47

Поетика

Засоби та прийоми пародіювання PDF
Natalia Vinnikova 48-68
Теоретико-художнє осмислення екзилю Юлією Крістевою PDF
Roman Dzyk 69-88
Автор, наратор і протагоніст як агенти й суб’єкти перетину та перестанови (само)ідентичностей у сучасному біографічному дискурсі PDF
Galyna Dranenko 89-105
Опозиція метафізичного й авангардного мистецтва в повісті “Вежа з чорного дерева” Дж. Фаулза PDF
Dmytro Drozdovskyi 106-116
“µίµήσις– наслідування – мімесис”: поняття і термін у добу Модерн PDF
Borys Shalaghinov 117-126

Жанрологія

Жанровий формат “Незнайко в Сонячному місті” М. Носова (римейкування класичної утопії) PDF
Alena Boychuk 127-143
Роман про митця: постмодерна варіація (на прикладі романів “Бляшаний барабан” Ґ. Ґраса, “Сестра сну” Р. Шнайдера, “Парфуми” П. Зюскінда) PDF
Sofiya Varetska 144-156
Антологія як репрезентативний жанр нової української літератури PDF
Olena Haleta 157-172
Принцип становлення німецької літератури середньовіччя: подолання кризових етапів через нові жанри PDF
Oleksandr Oguy 173-188

Історична поетика та історія поетологічних дискурсів

От вольности к свободе: путь героя русского романа середины ХІХ века PDF (Русский)
Svitlana Korshunova 189-199
Колониальные мотивы в английском неовикторианском романе: к постановке проблемы PDF (Русский)
Yuliya Skorokhod’ko 200-209
Творення докси (легітимація знання та інституалізація понять) у гендерних студіях з літературознавства PDF
Ganna Uliura 210-222
Метаморфозы героического в английской лирике начала ХХ века PDF (Русский)
Yevheniya Chernokova 223-233
Социальность в структуре современного литературоведения PDF (Русский)
Eleonora Shestakova 234-257

Герменевтика, рецепція, інтерпретація

Kultura i samopoznanie. Wokół koncepcji hermeneutycznych Hansa-Georga Gadamera i Paula Ricoeura PDF (Polski)
Andrzej Borkowski 258-273
Античність у ліриці Євгена Маланюка: рецепція й особливості інтерпретації PDF
Oksana Galchuk 274-285
Пам’ять як художня категогрія: рецептивний потенціал роману С. Холла “The Raw Shark Texts” PDF
Aliona Matiychak 286-299
“Мертві душі”: гоголівська інтерпретація стану безумства PDF
Olha Chervinska 300-317

Інтертекстуальність та інтермедіальність

Античні ремінісценції в трагедії Крістофера Марло “Дідона, цариця Карфагена” PDF
Valeriya Georgievskaya 318-328
Інтермедіальність поетики Василя Голобородька PDF
Olena Kytcan 329-339
Образотворче мистецтво у структурі роману Джона Фаулза “Жінка французького лейтенанта” PDF
Oksana Levytska 340-350
Інтермедіальність як жанротворчий фактор (кіносценарна специфіка “Київських фресок” Сергія Параджанова) PDF
Natalia Nikoryak 351-367
Поэтика интермедиальности в структуре романа “Кунигас” Ю. Крашевского PDF (Русский)
Tatiana Senkevich 368-380

Гендерні студії

Модерністська естетика в прозі німецьких письменниць на зламі НДР PDF
Tamila Kyrylova 381-391
Фемінна ідея в романі Сімони де Бовуар “Мандарини” PDF
Svitlana Kryvoruchko 392-405

Рецензії

Актуальна ідентифікація кіносценарного тексту як оригінальної літературної форми [Рецензія на монографію Наталії Валеріанівни Нікоряк „Автентичність кіносценарію як сучасного літературного тексту” (Чернівці, 2011)] PDF
Yevheniy Vasilyev 406-411