Зміст
До літературних ювілеїв
Through the Microscope: Understanding “The Tempest” in the Context of the Introduction to Pico della Mirandola’s “Oration on the Dignity of Man” | PDF (English) |
Michaela Krämer | 7-29 |
Крізь мікроскоп: прочитання “Бурі” в контексті інтродукції до “Промови про гідність людини” Піко делла Мірандоли (пер. з англ. Ірини Сатиго) | |
Michaela Krämer | 30-47 |
Сучасне франкознавство як проблема | |
Roman Mnich | 48-67 |
Брненская судьба Романа Якобсона в призме vota separata | PDF (Русский) |
Ivo Pospíšil | 68-81 |
Поетика. Історична поетика
Урбаністичний образ Нью-Йорка в англомовній поезії Рози Ауслендер | |
Iryna Vikyrchak | 82-90 |
Германн Гессе и Латвия | PDF (Русский) |
Silvestras Gaižiūnas | 91-107 |
Роман-фрагмент Інґеборґ Бахман “Реквієм за Фанні Ґольдман”: рецепція післявоєнної австрійської метрополії та провінції | |
Yulia Isapchuk | 108-122 |
Культурологічний конструкт у сприйнятті персоносфери романних текстів Айріс Мердок | |
Aliona Matiychak | 123-140 |
Роман Г. Майринка “Голем” и готическая традиция в литературе | PDF (Русский) |
Sergey Tuzkov | 141-152 |
Жанрологія
Жанрові новації в сучасній драматургії: драма-кросовер | |
Yevheniy Vasilyev | 153-171 |
Факт і вимисел як наскрізна бінарність біографічного наративу | |
Tereza Levchuk | 172-182 |
Жанрово-стильові інтенції алегорії: “Дума пралісу” Осипа Турянського | |
Mariia Moklytsia | 183-193 |
Компаративні студії
Михайло Коцюбинський і Володимир Винниченко: біографіка творчих “ландшафтів” | |
Svitlana Kyryliuk | 194-206 |
“Космология любви” в художественной системе А. К. Толстого и А. А. Кондратьева | PDF (Русский) |
Vadim Smirnov | 207-214 |
Boris Poplavsky and Eugeniy Malaniuk: Typology of Expatriation as an Aspect of Cultural Allotropy | PDF (English) |
Olha Chervinska, Yulia Vilchanska | 215-225 |
Рецензії
“Найперше – музика у слові!” [Рецензія на книгу: Маценка С. П. Партитура роману : монографія. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2014. – 528 с.] | |
Petro Rychlo | 226-229 |